"בנט ממשיך לירות בנגמש ולעסוק בתדרוכים נגד הליכוד"

    מהבית היהודי נמסר בתגובה כי הם מעריכים ומוקירים את פועלו רב השנים ועטור השבחים של ראש הממשלה בנימין נתניהו למען מדינת ישראל
    איתי גדסי No Comments on "בנט ממשיך לירות בנגמש ולעסוק בתדרוכים נגד הליכוד"

    גורם בליכוד תקף היום בחומרה את הבית היהודי • "הליכוד, שמוביל את המחנה הלאומי, לא זקוק לסיוע מבנט כדי לפעול למען ההתיישבות. אנחנו נמשיך לפעול למען ההתיישבות ובנט ימשיך לעסוק ביחסי ציבור ובפוליטיקה קטנה"

    בנט ונתניהו
    מהבית היהודי נמסר בתגובה כי הם מעריכים ומוקירים את פועלו רב השנים ועטור השבחים של ראש הממשלה בנימין נתניהו למען מדינת ישראל
    21:52
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on עיר המקלט של גלנט? הפרשן הפוליטי הוותיק מעריך

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גורם בליכוד תקף היום בחומרה את הבית היהודי ואמר כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו הצביע בעד חוק ההסדרה בקריאה טרומית, זאת לאחר שגייס רוב לטובת העברת החוק, בתיאום עם שר האוצר משה כחלון ובהובלת יו"ר הקואליציה דוד ביטן.

    צר לנו שגם בזמן שראש הממשלה נתניהו מוביל את המאמץ להעביר את חוק ההסדרה, בנט ממשיך לירות בנגמש ולעסוק בתדרוכים נגד הליכוד וראש הממשלה ולא נותן לעובדות לבלבל אותו. לא רק שהוא לא דחף את הליכוד לחוק ההסדרה כפי שהוא טוען, הוא בכלל התנגד לחוק במשך תקופה ארוכה ואף הלין בפני ראשי הקואליציה על מכתב שעליו חתמו חברי הכנסת והשרים של הליכוד בעד החוק.

    בשיחות סגורות שתוכנן פורסם בתקשורת (ערוץ 10, 18.09) טענו בנט ושקד: "לחוק אין סיכוי ריאלי לעבור…". הם גם האשימו את נציגי הליכוד בכך שהם "מנופפים בהמצאה חסרת סיכוי במקום לומר למתיישבים את האמת".

    רק משגילה שהחוק יכול לשרת מטרות פוליטיות – צירף בנט את תמיכתו לחוק וזאת באיחור ניכר.

    הליכוד, שמוביל את המחנה הלאומי, לא זקוק לסיוע מבנט כדי לפעול למען ההתיישבות. אנחנו נמשיך לפעול למען ההתיישבות ובנט ימשיך לעסוק ביחסי ציבור ובפוליטיקה קטנה".

    מהבית היהודי נמסר בתגובה כי הם מעריכים ומוקירים את פועלו רב השנים ועטור השבחים של ראש הממשלה בנימין נתניהו למען מדינת ישראל.



    0 תגובות